تصویر ویلا هوشمند سازی شده

ویلای هوشمند

یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبان ویلا عدم توانایی کنترل از راه دور ویلا بوده و علت این امر نیز این است که معمولا مسافت ویلا از محل زندگی افراد فاصله زیادی دارد؛ از این رو خانه هوشمند آیریک با بکارگیری جدیدترین فناوری هوشمند سازی ویلا به حل این مشکل برخاسته است.

ویلای هوشمند این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند به راحتی تنها از طریق یک پلتفرم به سرتاسر ویلای خود دسترسی داشته باشند. 

برخی به اشتباه تصور می‌کنند مبحث هوشمند سازی صرفا به هوشمند سازی ساختمان محدود می‌شود؛ اما شما می‌توانید با هوشمند سازی ویلای خود از امکانات بسیاری نظیر مدیریت اجزای ویلا، لوازم خانگی، روشنایی، سیستم تهویه، گرمایش، رایانه، تلویزیون و سیستم‌های امنیتی بهره مند شوید.

امکانات ویلای هوشمند چیست؟

همانطور که گفته شد به طور کلی شما با کمک هوشمند سازی ویلای خود می‌توانید مدیریت کاملی بر اجزای مختلف ویلای خود داشته باشید. در ویلای تمام هوشمند، امکانات به دو بخش داخل ویلا و قسمت بیرونی ویلا تقسیم می‌شوند. به طور کلی امکانات ویلای تمام هوشمند به شرح زیر است.

استخر ویلا هوشمند

استخر، سونا و جکوزی از سری امکانات داخلی ویلا محسوب می‌شود. شما با استفاده از سیستم ویلا هوشمند در بخش استخر از هر کجا که هستید امکان کنترل پمپ تصفیه آب، دمای آب، دمای محیط، پمپ فشار آب و سیستم گرمایش سونا را دارید و می‌توانید در آخر هفته‌ها، وقتی که بعد از یک هفته کاری شلوغ برای استراحت وارد ویلایتان می‌شوید همه چیز را حاضر و آماده داشته باشید و وقت خود را با گرم کردن آب جکوزی یا آماده سازی تجهیزات ویلا تلف نکنید. 

تصویر ویلا هوشمند

در ورودی پارکینگ ویلای هوشمند

یکی دیگر از امکانات داشتن سیستم هوشمند ویلا امکان کنترل درب ورودی پارکینگ از طریق پنل هوشمند است. همچنین این سیستم طوری طراحی شده است که اگر کسی وارد یا خارج ویلا شود، به صاحب ویلا اطلاع داده شود. از آنجایی که صاحبان در اکثر اوقات در ویلای خود حضور ندارد، نصب سیستم هوشمند ویلا امری بسیار ضروری محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزایای درب اتوماتیک، امکان باز و بسته کردن درب ویلا از راه دور است؛ یعنی زمانی که دوستان و آشنایان یا حتی سرایدار بخواهد به ویلا برود، سیستم کنترل از راه دور ویلا این امکان را می‌دهد که فرد بتواند از راه دور درب را باز و بسته کند. 

باغچه و آبنمای ویلای هوشمند

بخش مهمی از باغ ویلاها را فضای بیرونی آن‌ها تشکیل می‌دهند که جلوه کلی ویلا را شامل می‌شوند؛ از این رو توجه و کنترل این بخش برای صاحبان خانه امری مهم است. 

همچنین آبیاری هوشمند ویلا به یکی از دغدغه‌های صاحبان تبدیل شده است. آیریک با بکارگیری علم و فناوری به روز، سیستم هوشمند ویلا را طوری تعبیه کرده است که نگرانی نگهداری گیاهان برای افراد رفع شود. شما می‌توانید با هوشمند سازی باغ ویلای خود هر نوع گیاه و گلی را در فضای بیرونی ویلای خود بکارید و دغدغه آبیاری آن‌ها را کنار بگذارید. 

همچنین علاوه بر آبیاری هوشمند ویلا، کنترل آبنمای بیرونی ویلا، اینکه آب کی وصل و کی قطع شود، و سیستم نورپردازی فضای بیرونی ویلا که جهت زیبا سازی قرار داده شده است، در دستان شما قرار دارد.

کنترل دما و تهویه‌ی ویلاهای هوشمند

فرقی نمی‌کند که ویلای شما در مناطق سردسیر بنا شده باشد یا گرمسیر، فصل زمستان باشد یا تابستان! شما با هوشمند سازی ویلا، می‌توانید در هر زمان دمای داخل ویلا را متعادل و مطابق با خواست خود آماده سازید. شما می‌توانید 

پیش از ورود به ویلا با استفاده از سیستم کنترل از راه دور ویلا، دمای داخلی را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید تا در زمان ورود خود و مهمان‌هایتان همه چیز تنها با یک کلیک برایتان حاضر و آماده شود.

تصویر مزایا ویلای هوشمند

لوازم برقی و روشنایی ویلاهای هوشمند

داشتن یک ویلای تمام هوشمند مانند قند، شیرین است! می‌پرسید چرا؟ چون حتی کنترل کوچک‌ترین لوازم‌تان مانند ظرفشویی، لباسشویی، اجاق گاز و فر در صفحه گوشی و در دست‌تان است. همچنین سیستم روشنایی داخل و بیرون ویلا، و امکان هوشمند سازی پرده‌ها و پوشش پنجره‌ها برای شما فراهم است. 

امنیت ویلاهای هوشمند

همانطور که می‌دانید خانه‌ای که معمولا کسی در آن ساکن نیست، محل خوبی برای دستبرد زدن محسوب می‌شود؛ از این رو آیریک با بکارگیری بهترین سیستم‌های امنیتی خیال صاحبان را راحت کرده و حس امنیت را به خانه‌های آن‌ها آورده است. 

هزینه هوشمند سازی ویلا

به طور کلی قیمت ویلا هوشمند بستگی به عوامل مختلفی نظیر تجهیزات خانه هوشمند، پلتفرم انتخابی، شرکت انجام دهنده پروژه و… بستگی دارد. 

آرامش، امکانات و امنیتی که هوشمند سازی ویلا برای خانه شما به ارمغان می‌آورد قابل قیمت گذاری نیست و ارزش بسیار بالایی دارد؛ اما شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌های دقیق و دریافت مشاوره بر اساس نوع سازه خود با تیم آیریک ارتباط بگیرید و از هزینه هوشمند سازی ویلا به طور دقیق اطلاع یابید. 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

با دریافت مشاوره بهترین تصمیم را برای هوشمند سازی خانه‌تان بگیرید.          
با دریافت مشاوره بهترین تصمیم را برای هوشمند سازی خانه‌تان بگیرید.
اسکرول به بالا < ?