تصویر هوشمند سازی استخر

هوشمند سازی استخر

همیشه هوشمند سازی هر وسیله و یا مکانی که در آن زندگی یا کار می‌کنید به بهبود کیفیت زندگی شما کمک می‌کند. داشتن اسمارت هوم به زندگی علاوه بر کیفیت، لذت نیز می‌بخشد. در این جا هوشمند سازی استخر که یکی از تجهیزات لوکس ساختمان محسوب می‌شود از اقداماتی است که آیریک با فراهم کردن تجهیزات و سیستم‌های مربوط به هوشمند سازی به روند بهبود این صنعت کمک می‌کند. هوشمند سازی استخر به منظور مدیریت گرمایش و سرمایش، تصفیه و امنیت است که با تنظیم کردن آن بر روی موبایل، تبلت و یا مانیتور با پنل لمسی بر روی دیوار قابل اجرا است.

 

برای هوشمند سازی استخر چه باید کرد؟ 

برای هوشمند سازی استخر ابتدا با تیم متخصص در این زمینه مشورت کنید تا آن‌ها بهترین تجهیزات و امکانات را به شما پیشنهاد دهند. در این زمینه آیریک بهترین پیشنهادات را برای شما دارد. آیریک تمامی تجهیزات و محصولات هوشمندسازی ساختمان را فراهم کرده است تا بتوانید هر تجهیزاتی را که مد نظر دارید را تهیه کنید.

تصویر مزایا هوشمند سازی استخر

مزایای هوشمند سازی استخر 

هوشمند سازی همیشه مزایای زیادی برای افرادی که در ساختمان‌هایشان استخر دارند و یا کارکنانی که در استخر کار می‌کنند به همراه دارد؛ در ادامه به برخی از این مزایا در ادامه اشاره می‌کنیم. 

 

کاهش هزینه

نگهداری از استخر، کیفیت آب و تمییز کردن آن هزینه‌های بالایی دارد. همچنین در استخرهای معمولی گاهی یک نفر به تنهایی نمی‌تواند از پس کارهای استخر بر بیاید؛ به همین منظور هزینه‌های شخص دیگری هم به عنوان دستمزد اضافه می‌شود. در این موقعیت با هوشمند سازی استخر تمامی این مراحل تنها با لمس کلید هوشمند انجام می‌پذیرد.

 

کاهش خطا 

برای ضدعفونی کردن استخر از مواد شیمیایی مثل اوزون و کلر استفاده می‌شود. این مواد باید مقداری به استخر اضافه شود که علاوه ضد عفونی کردن سلامت انسان را به خطر نیندازد. با هوشمند سازی استخر می‌توان مقدار آن را تنظیم کرد و در مدت زمان معین که بر روی سیستم مشخص شده است به استخر اضافه کرد.

 

صرفه جویی در وقت

آماده سازی استخر پروسه‌ای زمان بر است. اگر فردی بخواهد از استخر استفاده کند باید از ساعاتی قبل آن را آماده کند و کارهایی از قبیل رون کردن پمپ و… را انجام دهد. همچنین بعد از آن ساعتی را برای خاموش کردن و تمیز کردن آب استخر اختصاص دهد؛ اما با هوشمند سازی استخر این مراحل کمتر می‌شود و زمان کوتاه‌تری سپری می‌شود.

 

افزایش امنیت

با هوشمند سازی استخر امنیت استخر افزایش پیدا می‌کند؛ از این جهت که می‌توان چراغ‌هایی را در استخر کار گذاشت و روشن کردن آن‌ها داخل استخر کاملا دیده می‌شود. علاوه بر این سیستم پمپ‌ها و موتورخانه استخر برای به گردش درآمدن آب با هوشمند سازی استخر قابل کنترل است که در صورتی خرابی گزارش می‌دهد تا فردی به داخل استخر نرود.

  تصویر امکانات استخر هوشمند

امکانات موجود در هوشمند سازی استخر

زمانی که از سیستم هوشمند سازی استخر استفاده می‌کنید کنترل تمامی مراحل استخر از راه دور امکان پذیر می‌شود. برخی از این امکانات را در ادامه اشاره می‌کنیم.

امکاناتی نظیر کنترل دما، کنترل سطح آب، کنترل املاح افزودنی به آب، تنظیم PH آب، تنظیم و کنترل کلی پمپ‌ها، نورپردازی، کنترل پوشش، ارائه مشکلات و گزارش خرابی پمپ‌ها و یا هر سیستم دیگر است که هوشمندسازی استخر در اختیار قرار می‌دهد.

 

گرمایش و سرمایش استخر

با هوشمند سازی استخر می‌توان از راه دور قبل از استفاده از استخر دمای آب استخر را تنظیم کرد. این تنظیمات ممکن است بر روی موبایل یا تبلت باشد؛ همچنین بر روی سیستم مانیتور هم امکان پذیر است. جالب است بدانید که تنظیم دمای آب استخر از این که سراسر استخر جلبک بزند جلوگیری می‌کند. 

 

سنسور حساس میزان آب 

آب استخر ممکن است بنا به دلایلی کاهش پیدا کند؛ مانند تبخیر شدن آب، شیرجه زدن در آب، آب بازی در استخر و غیره. هوشمند سازی استخر به این صورت است که زمانی که آب استخر از مقدار معین آبی که برای سیستم مشخص شده است کمتر شود، با آلارم دادن به کاربران، آن‌ها را متوجه می‌کند که آب استخر کم شده است و یا در صورت امکان به طور خودکار آب استخر را با سیستم‌هایی که تنظیم شده است افزایش می‌دهد.

 

پوشش استخر 

برخی از استخرهایی که پوششی ندارند و رو باز هستند به مراتب زودتر از استخرهایی که پوشش دارند کثیف می‌شوند؛ به این منظور هوشمند سازی استخر کمک می‌کند که پوششی را در نظر گرفت که زمانی که می‌خواهید از استخر رو باز خود استفاده کنید پوشش کنار برود و بعد از مجدد این پوشش بر روی استخر قرار گیرد.

 

سیستم تمیز کننده 

یکی از مهم‌ترین امکانات هوشمند سازی استخر این است که سیستمی تعبیه شود که استخر را به صورت خودکار تمیز کند. در این قسمت آب با فشار از کف استخر خالی شود و آشغال‌ها از آب جدا شود. این سیستم بسیار کارآمد بوده است و همین امکان باعث می‌شود سودهای مختلفی به افراد برسد. همچنین به علت اینکه در زمان تمیز کردن و ضدعفونی صرفه جویی می‌شود انرژی مصرفی کاهش میابد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

با دریافت مشاوره بهترین تصمیم را برای هوشمند سازی خانه‌تان بگیرید.          
با دریافت مشاوره بهترین تصمیم را برای هوشمند سازی خانه‌تان بگیرید.
اسکرول به بالا < ?